Reusite BMM Consulting
Reusite Managementul vanzarilor si al lantului valoric
 

Managementul vanzarilor si al lantului valoric

Reusite BMM Consulting

Situatie:

Importator si distribuitor national de produse nealimentare, cu o retea de magazine colaboratoare isi extinde reteaua de magazine proprii. Stocurile se modifica foarte des, timpii de livrare catre colaboratori cresc, frecventa comenzilor si volumul comenzilor scade simtitor. Ca rezultat, vanzarea prin distribuitori scade iar concurenta castiga cota de piata.

Abordare:

Se analizeaza relatia cu distribuitorii, comunicarea intre sediu si colaborator, modul de procesare al comenzilor. Se regandeste intregul proces de vanzare punandu-se accent pe valorificarea stocului existent la moment, comunicare rapida si livrare imediata in vederea maximizarii rezultatelor pentru magazinele colaboratoare. Se urmareste castigarea spatiilor pe raft si cresterea eficientei vanzarii produselor expuse prin stimularea comenzilor "in adancime" pe fiecare produs. In paralel se face training si coaching cu oamenii de vanzari, iar apoi cu oamenii de vanzari ai distribuitorilor.

Rezultat: