Reusite BMM Consulting
Reusite Corelarea performantei cu recompensele in interesul organizatiei
 

Corelarea performantei cu recompensele in interesul organizatiei

Reusite BMM Consulting

Situatie

Firma in domeniul serviciilor de date, telefonie si televiziune implementeaza  o campanie de abonari care dureaza 6 saptamani. Oferta speciala include abonament gratuit pe perioada campaniei si o serie de alte gratuitati. Oferta este cu atat mai avantajoasa pentru client cu cat el face abonamentul mai repede. Totusi, in primele 2 saptamani se realizeaza doar 25% din target iar in urmatoarele 2 saptamani tot 25% din target. Cu toate ca firma ofera bonusuri echipelor de vanzari, rezultatele sunt foarte slabe (comparativ cu alte campanii).

Abordare:

Analiza sistemului de recompensare care nu incuraja realizarea unui numar cat mai mare de contracte. Se implementeaza un sistem de recompensare bazat pe rezultate, care sa stimuleze performanta individuala. Se realizeaza scurte sedinte de training si motivare si un sistem de urmarire si control al rezultatelor.

Rezultat: