Sitemap Produse si Servicii BMM Consulting
 

Produse si Servicii BMM Consulting

Servicii BMM Consulting

 

 

  • Analiza problemelor de performanta individuala
  • Performanta unui angajat depinde de 3 factori: potential, atitudine si conditii sau, altfel spus, pentru a fi performant, un angajat trebuie sa vrea, sa stie „cum" si sa i se ofere conditiile (sau macar sa nu fie impiedecat sa performeze). Pentru a intelege problemele de performanta... [citeste mai mult]


  • Audit pentru performanta organizationala
  • Performanta organizationala nu este rodul intamplarii. Din contra, singurele aspecte care se dezvolta de la sine sunt haosul si dezordinea. Lipsa de performanta poate fi rezultatul unor neajunsuri organizationale la diferite niveluri... [citeste mai mult]


  • Audit vanzari - audit al factorilor care influenteaza vanzarea
  • Cand vanzarile scad sau nu ating un nivel asteptat, fiecare membru al echipei de vanzari da vina pe altceva sau altcineva. Directorul de vanzari se uita nemultumit inspre oamenii de vanzari care la randul lor critica produsele si se plang de preturi si toti privesc inspre clientul care exagereaza in pretentii. Echipa de consultanti ai BMM Consulting va propune o abordare integrata pentru auditul vanzarilor. Pornim de la intelegerea faptului ca la baza rezultatelor atribuite departamentului de vanzari stau o serie de factori critici de succes ..... [ citeste mai mult...]



  • Evaluare oameni de vanzari
  • Vanzarile sunt prea importante sa le lasam la voia intamplarii.
    Cand rezultatele sunt cele asteptate nu mai e nevoie sa ne uitam atent la abilitatile, atitudinea si cunostintele omului de vanzari. Rezultatele slabe ridica insa intrebari si privirea se intoarce cel mai adesea spre ... [citeste mai mult]


  • Interventie la nivel de functiune si proces de marketing
  • Fara a merge pana acolo incat sa sustinem  afirmatia lui Peter Drucker ca "Rolul marketingului este de a face vanzarile inutile", nu putem sa nu observam rolul marginal care i s-a dat in mult prea multe situatii, decizie cu repercursiuni drastice asupra cifrei de afaceri. Situatia apare de multe ori din confuzia marketingului cu reclama sau publicitatea si neintelegerea marketingului ca.... [citeste mai mult]


  • Interventie la nivel de strategie
  • „Strategie" este unul din termenii folositi cel mai des in mod gresit iar confuziile frecvente se fac in intelegerea diferitelor nivele ale strategiei: intre strategia corporatista (sau domeniul in care o organizatie alege sa functioneze) , strategia competitiva (sau modul in care alege sa concureze in domeniul respectiv), strategia operationala si strategia financiara sau cea de marketing care traseaza felul in care diferitele functiuni ale organizatiei ( HR, marketing, productie etc) sustin pozitionarea ... [citeste mai mult]


  • Interventie la nivelul managementului vanzarii
  • La interfata intre clienti si organizatie, managementul vanzarilor este una din cele mai dificile functii organizationale. Intre exigentele targetelor ce trebuie atinse si constrangerile pe care contextul si organizatia le impun, managerii de vanzari trebuie sa ia o intreaga serie de decizii dificile.Consultantii nostri aduc in compania dumneavoastra experienta reala in posturi de manageri de vanzari in mari companii nationale si multinationale sau business development manageri ......[citeste mai mult]


  • Interventie la nivelul procesului de vanzare
  • Toate organizatiile au o anumita metodologie de vanzari si un set de reguli mai mult sau mai putin explicite. Optimizarea unui proces porneste de la ce se asteapta de la procesul respectiv si presupune intelegerea atat a felului in care se fac lucrurile cat si a motivului pentru care,... [citeste mai mult]


  • Optimizare de procese
  • Indiferent de domeniul de activitate exista o tendinta generala de a complica lucrurile sau chiar de a merge impotriva propriilor interese si obiective. Prima intrebare care ne vine in minte este : de ce? De ce ar gandi cineva un proces mai putin eficient sau chiar costisitor sau daunator calitatii sau flexibilitatii sau creativitatii? Raspunsul este ca nu l-a trasat nimeni in parametrii ... [citeste mai mult]


  • Prezentare Software

  • Program de scadere a costurilor
  • Indiferent ca se taie costuri sub presiune (impinsi de instinctul de supravietuire) sau din dorinta de a fi pregatiti pentru ce ar putea aduce viitorul, punctul de pornire trebuie sa fie permanent acelasi: care sunt acele capabilitati de care am nevoie pentru a putea targeta si servi clientii cei... [citeste mai mult]


  • Recrutare oameni de vanzari
  • Angajarea omului potrivit la locul potrivit este un proces esential pentru organizatie dar si unul obositor si costisitor. Este usor sa angajezi un om, este insa foarte greu sa angajezi omul potrivit care sa performeze pe un anume post in organizatia ta. De asemene nu trebuie neglijate costurile... [citeste mai mult]


  • Sistem de Inductie a Oamenilor de vanzari
  • De foarte multe ori nu avem posibilitatea de a alege oameni cu experienta in acelasi domeniu sau in acelasi model de business pentru ca piata fortei de munca nu ne da prea multe optiuni. Si in situatia ideala in care il gasim, acomodarea noului angajat poate deveni dificila iar rezultatele lui...[citeste mai mult]


  • Sistem de selectie si recrutare personal
  • Exista organizatii care se simt mai confortabil daca se implica total in gasirea angajatului potrivit. De multe ori decizia de a face singuri procesul de recrutare si selectie poate sa fie bazata pe considerente financiare. Atata timp cat se respecta conditiile obligatorii ale recrutarii...[citeste mai mult]


 
 

Oferte

 

Noutati